Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Ιστορίες του μεγάλου εξερευνητή :Μαρκο Χιτζ

Ιστορία πρώτη του εξερευνητή Μαρκο Χίτζ

Πριν μερικά χρόνια σε ένα χτήμα που έχω καμιά πενηνταριά στρέμματα, είχα βάλει μερικά πρόβατα. 8-9 θηλυκά και ένα υπέροχο αρσενικό με στριφτά κέρατα. Γενικά μου αρέσουν τα αρσενικά με τα στριφτά κέρατα. Τρεις φορές πήγα να το σφάξω και τις τρεις φορές έφυγα άπραχτος. Τη μια με ένα σάλτο μου ξέφυγε, τη δεύτερη δεν στεκόταν «είχε πονηρέψει» και τη Τρίτη είχε εξαφανιστεί. Μετά από πολλές αναζητήσεις τον βρήκα μέσα στο κοπάδι του γείτονα όλο καμάρι. Ε! σκέφτηκα. Τον άντρα τον ξενογάμη δεν τον πειράζουν. Μόνο που μου φάνηκε πως εκτός από το κοπάδι τον κοίταζε ερωτικά και το κριάρι του γείτονα. Κριαράς- Νίκος =3-0
Ιστορία δεύτερη του εξερευνητή: Μαρκο Χιτζ

Σταμάτησα το αμάξι στο δρόμο «ένα αγροτικό» και πήγα να κατεβώ κάτω από τον όχτο να πάω στα μελίσσια. Την είδα στα τρία μέτρα. Μια πανέμορφη οχιά.
Μικρότερη από μέτρο, κουλουριασμένη σε σπείρα με το κεφάλι ψηλά και τραβηγμένο πίσω σε θέση επίθεσης. Τη κοίταζα, με κοίταζε. Πόση ώρα;;. Δεν ξέρω.
Μου φάνηκε σα να μού έλεγε « Έλα κοντά ρε χέστη αν σού βαστά!». Αυτό το πήρα πολύ βαριά. Άρχισα και εγώ να τη προκαλώ «Έλα κοντά μωρή και θα σου δείξω!».
Κανείς όμως δεν έκανε βήμα. Μόνο εκτοξεύαμε απειλές. Δεν ξέρω ποιος έκανε την αρχή και χάθηκε στα ξερά χορτάρια. Οχιά- Νίκος =1-1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου