Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Ο τρελός



Όποια και νά'σαι
ότι και να'σαι
έλα και κανε μου συντροφιά
δε σου ζητάω να μ'αγαπήσεις
λίγη ζητώ παρηγοριά.
Λαϊκό τραγούδι
================

Ο τρελός

Το χωριό μου, όπως και κάθε Ελληνικό χωριό έχει πολλούς τρελούς
Τρελούς κάθε ειδικότητας. Πτυχιούχους και μη.
Ένας τρελός και φίλος μου (μόνο τρελός μπορεί να είναι φίλος μου)
μου έφερε αυτό το ποίημα και απαίτησε να το δημοσιεύσω.
Και είπα να μην τού χαλάσω χατίρι.
==========================

Και έρχονται στιγμές

έρχονται ώρες

βραδιές

ατέλειωτες παγωμένες βραδιές

που λαχταράς μια φωνή

ένα χάδι

και

δεν υπάρχει για σένα.

Νιώθεις άδειος

υπόλογος στον εαυτό σου

κατηγορούμενος

και

η νύχτα στοιχειώνει μέσα σου.

Και αν σου τύχει

στο δρόμο σου σε κουρσάρους να πέσεις

κουρσάροι ψυχών να σε βρουν

νομίζεις πως τη σωτηρία βρήκες.

Για σωτηρία παίρνεις το κούρσεμα.

και αφήνεσαι.

Βλέπεις αυτοί πολλά τεχνίτες είναι.

Και ύστερα με πλοίο λεηλατημένο

χωρίς τιμόνι

χωρίς άρμενα

πρέπει το ταξίδι να συνεχίσεις

Όμως ξέρεις να

πως τη στιγμή πού σε κούρσεψαν

κέρδος ήταν για σένα

όσο και αν

μεγάλο κόστος

πρέπει να πληρώσεις.
=================
Αφιερομένο στούς τρελούς και στούς "αλιτες"
Αμπθα μας σε σκεπτόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου